Helgen

Fredag: Igentligen händer det inte så mycket alls den här dagen. Jag vågar fara ut och köra gunnar, Hannah hälsar på och kollar på sex and the city med mig, Patrik kommer hem runt halv 12 från klassträffan, han går och lägger sig vid 1 och jag sitter fortfarande uppe och kollar på sex and the city. Men sen vid två börjar mobilerna på att ringa. Patrik den surisen vägrar fara och hämta någon så det fick jag göra. Så jag hämtar upp Erik och micke och plockar sedan upp kattis och henns bror i samma sväng. Börjar med att köra hem dom två och sedan skulle jag köra hem micke. Men då skulle Micke visa upp huset för Erik så vi två var där till nästan halv 4. Sen när man kom hem så kunde jag ändå inte somna än fast klockan var mycket. Så det blev ganska sent. Lördag: Jag varknar upp vid 12 tiden måste väl klockan varit jag och några fler for på stenmans och käkade glass. Sedan for alla utom jag och Emelie och kollade på folkracet. Så vi gick istället en snabbis genom marknaden. Efter det så följde jag med hon hem och där började vi prata om att jag funderade på att skaffa lugg. Så Emelie gick och hämta saxen och klippte helt enkelt en lugg på mig. Sen blev det lite sminkning och sånt också inför kvällen. Vi började med att grilla här ute på larco. Det var mycket trevligt men då det blev skuggigt blev det väldigt kallt ute så då gick vi upp till ulf och fortsatte festrandet. Där var det också ganska trevligt. Vid halv 11 eller något begav vi oss mot dansgalan. Själv så blev jag inte så full, men däremot patrik. Hahah ja men han får skylla sig själv ;) Nu ska jag bege mig till matti som bor i lägenheten under Patrik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0