Helg

Då var helgen snart över igen då, inte för att det spelar någon roll. Jag är ju ändå ledig så dagarna flyter som ihop så man har inte så stor koll på när det är helg eller inte. Största anledningen till att man gör det är väl för att Patrik är ledig då. Men samtidigt märker man inte av han så mycket då han mest är ute på vift. Jag ska bara platta mitt hår och sen ta på mig hörlurarna till Ipoden sätta på en bra låt och promenera hem. Det är ganska härligt.Om några timmar får vi dessutom besök av min kusin hennes karl och deras barn. Det blir inte så mycket bloggande nu. Det händer som inge på dagarna och jag har inge att skriva. Sen så orkar jag inte heller. Det blir inte lika mycket datasittande när man är i vilhelmina. men men ny ska jag dra mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0