Ger upp

Min blogg håller på att ge upp, inte nog med att jag inte kan göra styckes indelning nu har även alla funktioner som att ladda upp bilder,typsnitt och sådant där försvunnit. Irriterande för det är drygt att läsa ett långt inlägg utan styckes indelning och jag tänkte även ladda upp en bild för att visa hur det ser ut med lugg. I morgon far vi till Åsele. Problemet är bara att jag inte vill vara där över natten och jag vet inte ännu riktigt hur jag ska ta mig hem på kvällen. Det brukar vara för kallt,för mycket mygg, för många fulla dryga människor och jag blir aldrig full nog att klara av sådana här tillfällen. De tidigare åren har jag faktiskt varit nykter och det är bara jobbigt. Sen så är det inte så roligt att sätta sig och kissa i höggräs och fullt med folk ett stenkast ifrån. Jag undrar om det var förra året eller förförra men Patrik räknade till att jag hade 48 myggbett bara i svanken. Det gör nästan ont i hela kroppen då man får så där mycket mygg gift i sig på samma ställe. Plus att det sväller upp första timmarna till blemmor stora som enkronor. Aja nog om det, nu ska vi komma på vad vi ska göra ikväll.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bloggen får INTE ge upp! I så fall måste du fixa en ny :)

2009-07-16 @ 22:01:02
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0