Fin vädret

Jag är blöt nu, jag fick gå hem i regnet i foppa tofflor och en sommarjacka som inte går att stänga för det har blivit nå med dragkedjan. Det börade öven svida i ögonen så tårar började rinna. Jag antar att det antingen var maskara eller hårmouse från luggen som kom i ögonen. Men annars så har det bara gått fin fint idag. Om än man var lite trött. Somnade 2 i natt och strax efter det vaknade jag igen för att någon spelade musik så högt så jag först trodde det kom från våran lägenhet. Dom höll på ett tag innan dom skruvade ner volymen och efter det var jag skit pigg. Så det har som sagt inte blivit mycket sömn inatt, och i morgon börjar jag kl 4 på morgonen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0