Vi gör det en gång till då

Okej nu tänkte också jag blogga, har skaffat en blogg innan också men har aldrig skrivit i den och kommer nu inte ihåg lösenordet.

I helgen har inte jag gjort så mycket ändå, mest bara myst med patrik och handlat lite kläder med mamma.
Myst lite med katterna också så klart, men har knappt vågat röra Puma då hon är ny steriliserad och har ett långt sytt sår på magen, jag vill ju inte råka göra illa hon. Och spike är knäpp som vanligt efter att ha kommit hem från matti så har Spike kraffsat i lådan så det har skvätt sand långt ut i hallen, Vi skojade och sa att han nog letade efter nå ben, och vi är rätt säkra på att det är spike för det är bara han som krafsar som en galning.  

Ja men iallfall så var bussresan till Ume dryg nanting, och kissnödig redan i meselefors var jag också. Framför mig satt  två fjortisar. En av dom sa
- asså i min klass går det typ bara fjortisar, asså jag pallar fan inte fjortisar. Då pallar hon sig inte sig själv heller då antar jag :)

Ne men men i morgon har vi bara halv dag i skolan och efter det blir det väl stan :) 

Bye

Spike tycker inte det är allt för roligt att vara ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0