Praktik

Ja då har jag fått veta vart jag ska praktisera lite längre in i terminen, det blir 3 veckor på NK i stan med Mirre och 4 på Mitum. Dock utan Mirre och jag har ingen aning om vart det ligger men det fixar sig :) Fick då höra att det jobbade en choklad tomte där när Mirre och Simone var där  som i övrigt var jätte snäll och rolig, men som hade en ovana att ta dom på rumpan.


Idag på skolan fick vi en hög vetedeg var sen fick vi göra vad vi ville av dom, helst skulle vi hitta på något nytt som aldrig hade gjorts förut. Jag hade dålig fantasi och gjorde väl sånt som igentligen inte är något nytt.

Efterskolan så gick jag med Mirre in till stan som skulle köpa snus, sen gick vi nästan ända tillbaka till skolan igen till en körskola som ligger i närheten. Satt där med Mirre i nästan två timmar och sen när hon skulle ut och köra så passa jag på att lifta när dom ändå skulle hålla till och köra på teg..

Nu så sitter jag och väntar på att Mirre ska komma, vi ska se änu en film  kanske göra choklad bollar och sen ska hon sova här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0