Kortdag igen

Ja idag gick vi bara till halv 1, och i morgon är vi lediga. Dock så är det ju tänkt att vi ska jobba hemma, men man kan ju ändå sova ut :)

Framåt 5 tiden kom Mirre förbi, hon stekte upp sin blodpudding och hon fick även lite stuvade makaroner av mig. Den här gången blev dom mycket bättre än förra. Lyckades att inte överkoka dom iallfall, fast det saknades ketchup men he gick ändå :) Efter det så kollade vi på film, ciderhus reglerna eller vad den hette. Helt okej fast jag har ju sett den förut.

Precis då vi var klara med filmen kom även Hannah och jessica och då menar jag PRECIS då filmen var slut så plinga det på dörren.Vi värmde på gårdagens äppelpaj och åt den. Sedan blev det mer film och den gången blev det sjöfarts nytt. Efter filmen så drog Hannah och vi blev lämnade åt ödet. Haha ne men vi spelade iallfall memory och jag vann båda gångerna :)

Morgondagen bjuder väl på sov morgon och jag kanske drar mig in till stan då Mirre är färdig med sitt på körskolan så kan vi ju dra omkring lite där.

Jag vill då ha sommar igen tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0