Chokolade de kagé

Nu är jag mätt, åt resterna från igår till middag och sen blev det kladdkaka eller chokolade de kagè som Hannah säger.

Det blev aldrig så att Hannah sov här igår, hon drog till x3m och festade. Jag följde aldrig mer för jag tycker redan det gått mycket pengar. Det som är kvar måste jag först och främst köpa en födelsedags present åt patrik, parta på www och ha mat för. Köpte den här tröjan igår, tyckte det var en rolig färg :) Och hårfärgen är väl värst, 100 spän förpakning och jag behöver två. Tur att jag bara slingar håret en gång i halvåret :)



Men men annars så har det då inte hänt mycket idag. Jag har roat mig med att spela poker tills hannah kom hit, sen får man väl se vad kvällen bjuder på.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0