Surt

Idag lånade jag en bok med hälso drinkar från skolan. Jag tänkte att jag skulle prova den med Apelsin,citron och lime som är bra för hud och inre organ. Men jäklar vad sur den var, sen hade den säkert blivit godare om man haft en juice press och inte en mixer. Plus att det fakstiskt blev en katastrof i mitt kök, Botten på mixern lossnade lite så det ran sörja över bordet stolen och diskbänken innan jag lyckades fixa till det. Det vart söligt nanting och halva satsen gick till spillo. Men lite blev kvar och det räckte då gott och väl. Var så surt så det var lite svårt att få i sig och att jag fick halsbränna efter det. Men men är det bra för kroppen så är det värt det :)

I morgon så skulle vi ha med oss ett antal saker till bordsdekorations kursen. Det enda av de sakerna jag äger är en plastpåse så jag undrar hur det ska gå. Känns ju inte roligt att komma utan sakerna.

Jaja i morgon är det den dryga skoldagen men långa lektoner korta raster och engelska :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0