PA-rapport

Just nu sitter jag och skriver det sista på min PA- rapport som ska vara inlämnad i morgon. Det är inte ett dugg roligt att skriva den och jag är less nanting.

I helgen var familjen här. Det blev mest till att gå på stan tror jag, jag köpte mig ett par skor och ett par väldigt rosa sommar byxor. Jag och Isak hyrde 3 filmer som vi kollade på och sen hände det inte så mycket mer. Fast man tappar lätt bort dom har jag märkt. Först på ica maxi försvan Isak och Pappa helt plötsligt, Överdrivet stort är inte ica maxi men det tar ändå ett tag att hitta åt dom igen. Jag kan tänka mig hur de små barnen måste bli rädda då dom tappar bort föräldrarna i det varuhuset. Andra gången så var det jag och mamma som tappade bort varandra, fast inne i stan då. Och mobilen låg glömd i bilen så det gick inte att ringa. både jag och mamma hade då gått på både den ena och den andra affären för att försöka hitta den andre. Tillslut så hittade jag i alla fall Pappa och isak, så pappa fick ringa till mamma.

Det var det och idag har man inte gjort något speciellt. Dom for ovanligt tidigt tycker jag och lämnade mig här själv :)
I morgon blir det åter igen skola och vi laddar för uppbaket på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0