Morotskaka

Igår så sa våran svenska lärare att om ni gör klart svenska uppgiften idag så får ni vara lediga i morgon. Eftersom vi bara har svenska på onsdagar så blir vi lediga hela dagen. Så jag stannade kvar på skolan två timmar extra efter att vi slutat för att göra klart den. Som jag för övrigt inte ens hade börjat på än, men klar blev den och idag har jag varit ledig.

Men i morse då jag vaknade var jag något förvirrad. Jag började vakna till och kände att det var  ljust i rummet. Jag förstod då att klockan i alla fall inte var 7 på morgonen för så ljust är det inte då. Jag var tvungen att tänka efter om det var helg, men det var det ju inte. Kom på att det bara var onsdag och fick smått panik för då måste jag ju ha försovit mig ordentligt. Fast jag kom ju ganska snart på att jag faktiskt var ledig idag :)  

Så vad har man gjort idag då. Jo jag har varit på stan med Mirre och Jessica, jessica något klagande på hennes fotvärk då hon hade köpt högklackat som hon gick i för första gången. Efter att vi gått där några timmar begav vi oss till Ica teget för att köpa lite middag som vi åt hos mig. Sen så gjorde vi en morotskaka, såg på tv och hade det gött.

Ja nu borde man gå och lägga sig. I morgon blir det bageri och sista rycket inför uppbaket nästa vecka.

god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0