Melodifestivalen

Ikväll så ser jag på melodifestivalen för första gången i år. Det brukar bli så att jag ser en omgång och sedan finalen alltså den stora. Tycker igentligen bara finalen är värt att se. än fast de senaste åren har jag bara sett repriserna för det brukar alltid vara annat att göra på final kvällarna. Fast jag tycker att det är lite så roligt att varje år så tror vi det ska gå så bra för sverige och det har det då minst sagt inte gjort.

Annars så njuter jag av första lovdagen som har bestått av bowling med Emelie,Ulf och Patrik. Fast jag kom sist. Sedan så har jag.Patrik och Isak spelat monopol och som vanligt så vinner patrik.

Fast trött är jag idag, jag tror jag somnade efter halv 3 tiden då patrik har hållit mig vaken med sitt stönade och svärande och springande upp och ner från sängen då han har borstat tänderna hundra gånger, gått över till ulf vid 1 tiden för att låna alvedon och försökt med andra huskurer för att lindra sin värk. Jag kanske ska säga att det är TANDVÄRK han har. Sen blev det så varmt också så jag gick och la mig på soffan där jag också somnade. Men inte fick man sova så mycket där heller igentligen. För katterna har bråkat och busat och levt om och kört rally på parkett golvet. Det är första gången jag verkligen har velat slänga ut dom för att dom levt om så mycket. Försökte sära på dom ett tag genom att ta upp spike i soffan och gosa med han. Fast det var han inte så sugen på, dessutom andades han på ett sätt som inte lät bra så jag släppte ner han igen sen var dom igång igen. DUMMA KISSAR :(






Kommentarer
Postat av: Mirre

Haha, rally på parlettgolvet ;)

Si du bättre nu Tone med glasyge? Du kan ju passa på å skaffa de nu när du är i villis

2009-03-02 @ 11:32:07
URL: http://mirredolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0