Helgen

Ja vad ska man säga om helgen, vist hade jag roligt men det sög att det var fullt på hotellet då vi skulle det. Det var jobbigt att det var jäkligt kallt ute och att min mobil la av där ett tag efter att den blivit blöt.
Men annars så har det som sagt varit roligt. Mirre och Jessica följde ju med mig till Villis och vi tre bodde hos patrik.

Resan hem tog lite längre tid än vanligt, det var mycket folk och vi blev ungefär en halvtimme sen. Sen for jag och Mirre till mig såg på scrubs och sen somna vi, Vi alla var nog ganska trötta efter helgen.

Sen var det upp till skolan i morse då, mycket snö ute såhär efter helgen då det snöat mest hela tiden.

Jag ska nog stänga av datorn och lägga mig nu. Tänkte att det skulle bli en tidig kväll, om man nu inte fastnar framför tvn ändå.



Puss på Patrik också som fyller år idag, Grattis babi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0