Förberedelse

Idag var vi i bageriet till nästan halv 6, okej då vi började inte förens halv 12 men ändå. Vi har förberett oss inför morgondagen. Men det känns lungt nu för det enda jag har kvar i morgon är att göra två cortinatårtor, och bageriet öppnar halv 8 och vi ska vara klar till 2 då vi ska stå i resturangen och bli bedömda och granskade. Eller vi det är väl mest våra bakverk. Det ska dit en 20 bagare från olika bagerier och kolla på det vi gjort och sen ska tidningen dit och ta foton.

Det blir väl till att lägga in lite kort i morgon då. Men problemet är att vi har så mycket som vi har gjort som ska fram, och ett sånt litet bort allt ska stå på. Får väl se hur man ska fixa plats åt allt,speciellt då man har en stor tårta också.

Ja men igår så gjorde jag morotsoppa och bjöd Mirre och Jessica på, det är ju så gott och det blev rester till idag. Jag har nästan nyss ätit middag, att äta middag vid halv 8 är ju inte det jag ofta brukar göra. Först och främst var vi på teg vid sex nästan. Sen var vi på böleäng och letade reda på något hus där Mirre skulle lämna winerbröd i brevlådan. Det tog ju sin tid för båda var lika vilsna där. Sen in en sväng hos jessica och sen hem.

Men men nu ska man se på den där arga snickaren. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0