En torsdag

Från och med kl 3 på natten tror jag att jag vaknade en gång i kvarten för att kolla på klockan då det hela tiden känndes som att jag hade försovit mig. Men jag kom lite sen ändå tack vare jäkligt mycket trafik över tegsbron. tror det tog en kvart att ta sig över. 

Men som sagt, vi hade bageri iallfall. började på mitt citronbröd och det var ju snabbt gjort då jag bara skulle göra en fördeg som ska stå över natten. Sedan så började jag och Maggan på vårat tårt projekt. Vi ska ha en liten utställning i butiken i morgon för att visa folket.  Kanske att det kommer upp lite kort sedan.

Hm sen då, ja jag tog bussen hem. snöade nå jäkulskt och flera centimeter med snö på trotoarerna. Sådär mycket så det är jobbigt att gå och det bara kommer in i skorna :)
Och kvällen har bara bestått av tvättande.
nu ska jag ta hand om den lilla disk jag har kvar, packa och sen blire sängen eller ett One tree hill avsnitt om det har hunit laddas klart.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0