13e

Igår försökte vi fixa mitt avlopp i duschen, Ja jag fick som hjälp av mirre. Men det var då något som inte gick att göra något åt själv så man får nog ringa hit någon som kan fixa stoppet åt en. Men på gott och ont så kan man ju säga att mina duschar har blivit mycket kortare. Man måste ju som bli klar innan det blir vatten i hela badrummet :)
Eller så illa här det ju inte men det blir då inga lång duschar.

Idag så hade jag verkligen inget att göra på bageriet så jag kollade mest på då dom andra gjorde sitt.
Sedan var det bordsdekorations kursen där vi hade prov i färglära och det gick väl sådär.

Efter det så åkte jag med maria in till stan, vi gick på expert och en blomaffär och köpte tulpaner. Där fick vi varsin ask med mintpastiller. Det var väl ungefär det som har hänt idag och nå mer händer det nog inte. Ska kolla på changeling nu sen blir det väl till att gå och lägga sig.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0