Vill ha helg nu

Jag vill att det ska bli i morgon kväll nu, för då kommer Patrik hit. Men först blir de till att jobba ett morgon pass och sen fara hem och städa upp.

I måndags,tisdags och en och en halv timme idag fick jag sälja fyrklövern. Jag älskar fyrklövern, de går hyffsat bra, man får parata med många gulliga tanter och det är en av de högre provisionerna alltså 30kr och 50 kr.
Men idag så fick vi mitt i allt byta till jäkla Vitalas och sälja Gi-viktkontroll Stabiliserar blodsockret, minskar sötsugen och håller en mätt längre. Det sög,gick hur dåligt som helst idag. Jag vill för alltid sälja fyrklövern. Men tyvär så tog listorna slut så vi har inge mer folk att ringa. Så nu blir det väl i fortsättningsvis Vitalab eller Vitalas helvete :P

Sådär ja, de var dagens klagning av mitt kära arbete. Nä men fram till idag har de faktiskt varit bra. Tills listorna på fyrklövern tog slut som sagt.

www.fyrklovern.se
Där kan ni se vad fyrklövern är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0