Nu jäklar

Har det julhandlats till Mamma,Pappa,Broder,Ulf,Linn,Anders,Camilla,Christer & Märta. Så nu har man köpt julklappar klart och på köpet blivit fattig som en kyrkråtta. Men vi har haft de bra. Det tog väl en 5 timmar och köpa till alla, Inte för att de är något igentligen. Men Patrik gnällde lite över att han blev svettig. Och självklart så var det ju en hel del folk på stan. Vi var ute på Ica maxi två gånger också. Först för att köpa en julklapp, och sen kom vi på att vi skulle handla grillad kyckling till middag.

Ja nu håller jag på att fixa mat. Sen blir det väl till att bara ta det lungt ett tag och efter kl 6 nån gång ska vi ut till Patriks syster. Det kanske börjar bli en tradition för mig att vara där på lördagar. För två veckor sen var jag där flera timmar och var barnvakt medans de höll på att flytta och fixa. Förra Lördagen var jag där flera timmar och bakade med katarina och idag blir det ju ioförsig bara några timmar vi ska vara där, och inte större delen av dagen. Vi ska nämligen se på någon film och ha LÖRDAGS MYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0