Julbakning

Idag har jag varit hos Patriks syster och julbakat. Det blev 7 olika sorter sen orkade vi inge mer. Vi tog oss också en pizza till middag. Sen så har man hunnit mata Greta 2 gånger, gosat och bytt en blöja. Den här gången så kissade hon som tur var inte då jag bytte på hon. Det gjorde hon ju förra gången vilket jag tyckte var besvärligt.

Jag har kommit fram till att jag skulle tjäna mer pengar som ARBETSLÖS. Nu jobbar jag ju bara 40-50 timmar i månaden. Får ut en 2000-2500, skulle jag vara arbetslös skulle jag få ut 2500 i månaden utan att behöva dra någon skatt på de. Eftersom jag hatar mitt jobb så känns det nästan lite surt att jag skulle kunna få ut lika mycket utan att behöva plågas med telefonförsäljning  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0