Jag räknar ner

Tills jag får fara till Villis, det är två dagar kvar nu. På måndag så far jag. Jag vill bara "hem" och mysa med Patrik,Katterna, Familjen, äta riktig mat, träffa trevliga människor, slippa jobba osv.

Nä men idag har jag faktiskt varit ledig och typ  för första gången i veckan har jag fräschat till mig lite. Jag fixade till håret,sminkade mig, tog på mig jeans kjolen och de högklackade skorna och gick en stund på stan. Jag har sovit så dåligt hela veckan så jag har varit så trött då jag klivit upp på mornarna och legat och dragit mig in i de sista, så det har typ bara blivit snabbt upp, slänga på sig kläder och lite mascara för att sedan dra till jobbet. Så det känndes riktigt nice att klä upp sig lite. Om än det var kallt att gå i kjol idag :)

Men på stan så köpte jag Lösögonfransar som ska användas på juldagen, ett par stay ups och hårband. Men det är bara lös ögonfransarna som är tänkt för juldagen. Köpte föresten den sista julklappen också.

Nä man ska väl krypa ner i sängen snart, tänkte se ett sista avsnitt av sex and the city innan det blir till att sova. Tänkte försöka ta mig upp i morgon så jag hinner diska och duscha innan jag far på jobbet.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0