Kräftskiva

Ikväll så blir det kräftskiva.igår så inhandlade vi fyra paket kräftor,västerbottensost,toast och dekorationer. Det blir nog mysigt, men det ser inte ut att bli någon fest som förra året. Ingen verkar ju ska dricka.

Det ser i alla fall ut att bli fint väder idag också. Kanske man kan fara och bada idag igen?
Igår efter jobbet så for jag,linn och ulf ut till badviken och badade. Det var faktiskt mycket varmare i vattnet än jag trodde det skulle vara, så det var riktigt skönt att bada.

Men jag var trött igår kväll så jag somnade någon gång mellan 8 och 9 på kvällen. Sen så vaknade jag strax före 8 i morse så jag har väl sovit i 12 timmar. Men nu är jag utvilad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0