Kräftskiva 2

Om en halvtimme börjar vi äta kräftor. Lite alkohol är vist också inhandlat så det blir väl fler än jag trodde som ska dricka. 

Annars så har det inte hänt så mycket idag, vi var i alla fall och tog en glass på stenmans. 

Och jag kom på en sak jag skulle skriva igår. 
Igår så var jag och Patrik och handlade på Ica och när det var min tur tänkte jag betala med lite mynt eftersom jag har så himla mycket i plånboken. Men på något sätt råkade jag tappa ut ALLA dessa mynt på golvet, vilket nog är 50 kronor och mest i enkronor. Det bara rasade ut ur plånboken och klirrade som fan på marken. Det kändes ungefär som att alla kollade på mig då. Och jag fick stå där och plocka upp från marken med hjälp av en gubbe. Plus alla komentarer då som vad mycket dricks du lämnar osv. Hur som helst blev jag generad och säkert ganska röd i ansiktet. Det kanske inte låter så farligt, men pröva göra det själv. 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Jag skulle också blivit röd i ansiktet :)



glöm int att jag älska de

2009-08-09 @ 11:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0