Jäsp

Jag somnade till på soffan ett tag, nu känner jag mig trött och seg.

Idag så sa jag att jag tyckte veckan hade gått fort, men jag skulle nog inte ha gjort det för efter det segade sig dagen fram. Men det är ju ändå bara en dag till sen är det helg. Det som har varit bra med den här veckan är att mina fötter börjar vänja sig. Jag är fortfarande lite öm i dom då jag slutar men inte alls som förra veckan. OCH bara för att jag skriver så här så kommer jag nog få skit ont i morgon. Men det ser ganska bra ut på konditori fronten, bakelse kylen är i princip full. Däremot pga frysen så är det lite sämre på bagar sidan. Känns jobbigt att jag ska över dit nästa vecka och jag kan tänka mig att det kommer bli tidigare än fyra en del nätter. 

Nä nu kommer patrik snart och hämtar mig. Bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0