Hello umeå, hello jobb sökning

Ja då har man anlänt igen i umeå, faktiskt så gjorde jag det redan i fredags. Patrik körde hit mig och stannade här över helgen. I fredags gjorde vi inte så mycket mer än att hälsa på hanns syrra med familj och handla på Ica Maxi. Vilket enligt mig blev ganska dyrt, var inte bara mat som skulle fyllas på. Köpte en del sminksaker och en bok också.

På lördagen flängde vi runt i olika butiker, bland annat på mediamarkt. Jag funderar på att köpa mig en laptop där. Men jag är lite osäker, både för att jag trivs med min som jag har nu om än det skulle vara väldigt skönt med en laptop. Och 4500 lax känns dyrt. Inte för att det är det igentligen för en dator. Men jag är inte van att lägga ut så mycket pengar. Sen så for vi hem och åt sushi. Efter det så for Patrik ut på fest, det var meningen att jag också skulle följa men jag fick så jäääkla ont i huvet så jag bestämde mig för att stanna hemma. Men nu fick jag ju massa cider över. Det är  är ju inte helt fel.

Söndag for vi ut till mediamarkt igen, Patrik kollade på en tv och jag kollade lite igen på datorn.
Senare mot 5 tiden så for Patrik hem igen och istället så kom hannah hit.

Idag så for vi ut på stan. Vi gick först på arbetsförmedlingen och det var så mycket folk så det tog nästan två timmar. Sen köpte vi lite lunch,for på stadium där hannah handlade, bokade en klipptid åt mig och sedan begav vi oss hem. Vilade lite, Städade upp, for på shell för att fylla på luft i hannahs cykel och sedan for vi på ica för att köpa glass och hämta ut ett paket. Sen for vi hem och skade massa potatis. Vi skulle äta potatismos och fiskpinnar och bjuda christer på mat också. Gjorde extra mkt potatis för att spara lite och steka upp i morgon med en vegetarisk biff.

Besöket på arbetsförmedlingen gjorde mig mest förvirrad och jag har blivit sjuk. Ont i halsen,snuvig och allmänt hängig.

nä nu orkar jag då inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0