En vecka kvar

Idag har jag jobbat ca 10 timmar, och jag började kl 4 så nu är jag trött som tusan. Mina ögon känns som grus men jag har änu inte tagit mig i säng. Nu har jag bara en vecka kvar, sen tror jag att jag blir kvar i villis en vecka ytligare för att fara till umeå då man fått löning. Sista veckan ska jag då vara på kondis sidan.

Jag tycker våra kisse missar har bråkat mycket på sista tiden, dock ingen riktigt seriös kat fight för nog fan kan det bli liv i ett par katter som slåss. Men mer typ syskon gräl ( de är ju syskon så) och ibland jamar någon av kissarna gällt till då det gör lite för ont. Dom brottas och bitts och håller på, och man ser tydligt då det är lek och allvar.

Idag kom jag på att tänka på personer som är lite av rasister men ändå är vän med någon enstaka "utlänning". Jag kommer ihåg en gång då jag var med en som inte är från sverige och han var kompis med en rasist. Denna människa sa: än fast du är blatte så är du helt okej. Jag vet andra också som är " halv rasister" men en del "utläningar" duger att vara vänner med. 

nu ska jag nog lägga mig. Hojt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0