Dagens tripp

Idag for jag och Patrik en sväng till lycksele för att kolla på en bil. Men det blev inget bil köp, var för mycket små saker som måste fixas för att det skulle vara värt. Vi tog en sväng på dollar,gick på åhlens och åt pizza också. Och hela tiden regnade det.

I morgon är det jobb igen, börjar inte förens 6 så det kommer ju nästan bli som sovmorgon om man tänker på tiderna förra veckan. Men jag känner mig inte redo för att jobba än, känner mig helt slut på för inte har jag fått sova så mycket jag velat i helgen för att ta igen lite sömn.

Det blir sista veckan i veckan, det känns mest dåligt men lite skönt också. Jag trivs där men kroppen säger nästan lite emot. Jag är less på att vara helt slut på efter jobbet och knappt orka göra något på kvällarna. Fotvärken är inte desamma som första veckan med det börjar på att kännas i knän och leder över att stå på nästan samma fläck och jobba mellan 8-9 timmar om man räknar bort rasterna. Innan slutet av dagarna är jag alldeles stel och det hinner inte riktigt gå över innan man ska börja jobba igen. Jag har även svårt att gå och lägga mig i tid på kvällarna, och när jag börjar kl 4 så är det änu jobbigare för jag somnar samma tid som när jag börjar kl 6. Jag tror det är fysiskt omöjligt för mig att somna tidigt förens jag är så slut så kroppen säger emot och jag somnar redan på eftermiddagen och sover tills nästa dag. Vilket brukar hända på fredagarna förutom den senaste då jag inte kom i säng förens halv 2 än fast jag klev upp halv 4.

Men men nu ska jag lägga mig och läsa och varva ner lite innan jag ska sova. Hojt

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh vad mysigt att bara åka iväg till lycksele sådär (:

Och bra att varva ner med en bra bok innan läggdags!KRAM!

2009-08-17 @ 00:44:05
URL: http://hannahstighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0