Dagarna går

Nu är det bara två dagar kvar innan helg igen, de här tre dagarna som varit har gått otroligt fort. Men jag är nästan säker på bara för att jag säger så kommer de som är kvar sega sig fram. Det brukar ju bli så när man glädjs över att dagarna går fort. Idag började jag fyra så jag är ganska trött, men å andra sidan fick jag sluta redan kl 12. Jag fick bestämma vilken tid jag skulle börja i morgon. Så då sa jag mellan fem och halv 6 för jag ska vara klar med mackorna halv 7, och det är jag inte speciellt snabb på. Allt jävlas ost skivorna klistrar sig fast i varandra och plasten jävlas så jag ska plasta in dom, det är väl de två sakerna som gör att det tar så lång tid. Om jag inte mins helt fel så ska vi städa bageriet i morgon också.

I förgår var jag förbi en sväng på stallet och fick klappa lite hästar, det var mysigt att träffa birkarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0