Biten till tusen

Det var inte det smartaste att ha klänning igår kväll. Jag förstod att jag skulle ha rejält med myggbett idag men inte att jag skulle ha 44 bara på baksidan av ena låret. Räknat från knävecket upp till skinkan. Jag har 68 om man räknar in den vänstra sidan också. Men sen så tror jag det mest var där dom var också, har några på ena skinkan också känner jag. Det kliar väldigt mycket måste jag då säga! Tårna är också angripna, ett har jag rakt på spetsen av stortån, men till skillnad från de andra så kliar det inte utan gör enbart ont. Jag förstår inte varför alla mygg ska bita mig så mycket. Eller det är väl mest knotten

 Dumma dumma djur

Kommentarer
Postat av: Mirre

ja de kan hända att ja gör de Tone! ;D

2009-08-10 @ 17:25:20
Postat av: Hannah

fuuuuuucking insekter, dom gillar mitt fläsk å blod också!

2009-08-14 @ 21:26:31
URL: http://hannahstighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0