15 timmar

Igår efter arbetsdagen var jag jätte trött, så klockan 5 på eftermidagen somnade jag och vaknade inte förens 12. Jag gick och borstade tänderna och la mig igen för att inte bli för pigg så jag skulle vara uppe hela natten. Så då somnade jag vaknade till lite tvärt då patrik kom hem vid två efter att ha varit och padlat och sen sov vi till kl 9. Så jag har alltså sovit i 15 timmar. Helt sjukt måste jag då säga, och nu kan man ju tro att jag är ganska utvilad. Men efter att ha sovit för mycket kan man ju bli ganska trött och seg. Jag var även ganska hungrig då jag vaknade för jag hade inte ätit på ett dygn då.Men det var ändå skönt att sova mer än de 5 timmar per natt jag gjort i veckan. Det är också skönt att inte ha ont i fötterna längre.

Idag så håller jag och Patrik på att städa i lägenheten och rensa bort saker vi ska he till frådet. Vi har även städat ut ur frådet för att få mer platts för de saker vi ska he ner nu. Rensat ur nå lådpor för att he nya saker i dom.

Men nu fick vi besök så vi har tagit en paus, än fast det ser förjäkligt ut nå med saker överallt. En del ska slängas och en del ska som sagt ner i  frådet och allt ligger just nu i högar på golvet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fråd.

2009-08-02 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0