Villken tur

Idag var jag och köpte bal biljetterna, och jag hade tur för det var de två SISTA. Så dom bakom mig i kön fick inga.
Kan man säga något annat än TUR TUR TUR.

Annars så har dagen flytit på bra. Mirre var ju inte där och jag tror nästan att det blev lite mer att göra då när man var mindre folk. Eller det blev ju bara en mindre men ändå, I morgon är det sista dagen där. Det känns både skönt och lite jobbigt att byta ställe. Var och presenterade mig på mitum idag och de komande fyra veckorna ska jag jobba 7,30-15,30

I morgon är det också engelska prov som gäller, så då måste man gå några timmar från praktiken.

Jag hade ju tänkt köpa mig en majblomma idag men inte såg jag då nå barn ute. Inte ens vid ica och de senaste två dagarna har det ju kryllat. Jaja jag kanske ser dom i mogon.

Undra vad man ska hitta på nu då. Folket är upptagen med sina praktiker och det fanns inte så mycket mer vid datorn att göra. Lägger jag mig för att se på tv så somnar jag väl :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Där hade du himla TUR! :)



Hoppas ni får något gott med er hem från NK imorgon!

2009-04-23 @ 14:07:26
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0