Valborg

Ja då var det alltså valborg, och ikväll ska jag bara tvätta. Ska vara med patrik också så klart, han lär väl vara här om någon timme. Det blir gött och då ska han få fixa min dator.

Idag fick vi sluta kvart i 1 då vi bara hade halvdag. Men det var jäkligt chill för det var inga studenter där idag. Så vi hade frukost rast på 45 minuter och lunch på en timme. Var ju ändå inge folk som handlade nästan.

Just nu så ser det ut som ett bomb nedslag på mitt golv. Kläder,sängkläder,handdukar och bagerikläder över allt. Ska som tvätta idag så det ligger i högar över hela golvet. Det hindrar min tänkta dammsugning. Men det får jag väl ta ikväll då istället.

Det dras pengar från min mobil utan att jag vet varför. I måndags drogs det 25 kronor. och idag efter att jag fyllt på pengar drogs det 25 kronor igen. Hur ska jag få reda på vad det är som drar pengar? Vad jag vet så har jag inte gjort något som gör att det ska göra det. Jag blir irriterad, har förlorat 50 spän på det där på 4 dagar. Måste försöka få bort det så det inte dras hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0