Två dagar kvar

Då var det alltså två dagar kvar av praktiken. Eftersom att jag sov 4 timmar i natt så kändes det som att jag hade grus i ögonen och det var väldigt jobbigt att kliva upp. Det var kallt som fan ute och jag kände det att den här dagen kan nog inte annat än bli väldigt jobbig. Men faktiskt är det så att dagen har flytit på riktigt bra, det gick fort och eftersom det är kort onsdag så slutade vi 11.10. Vi har även ätit en hel del rulltårta eftersom dom hade en beställning på 200 st, Men det är gott med färsk rulltårta.

I morgon blir det till att köpa balbiljetten. Fick veta idag att det fanns 20-30 biljetter kvar så det blir till att skynda sig.

Att hitta en studentklänning går inte heller bra :(

Jag tog en liten taktik vila idag på en timme och under den tiden drömde jag en mindre trevlig dröm. Jag drömde att det var en 10 gangsters som skulle döda varandra och den siste som var kvar i livet vann en stor summa pengar. och på nått sätt så var jag varje person som blev dödad. Så gång på gång så vart ju jag dödad då på alla de möjliga sätt. Jag kan då säga det att det är inte så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0