Tillbak

Nä nu är det väl dags att dra igång med bloggandet igen. Praktiken har satt igång igen efter lovet och det är sista veckan på NK för nästa ska jag vara på mitum. Hm ja jag hade väl inge mer att säga om praktiken.

Idag fyller farfar år så då är det precis en månad kvar tills jag själv fyller år.Det är nu tjatet börjar från patrik om vad jag önskar mig i födelsedags present, och som vanligt vet jag inte vad jag vill ha av han. Jag sa i alla fall att nu efter tre år så känner du väl mig så bra så du borde veta vad jag vill ha.
som svar får man: du får fan säga vad du vill ha, så jag får en bra uppfattning av vad du vill ha!
okej han lät surare än vad han var.

Nu har jag fixat väskan till balen och så har jag bestämt vilka skor jag ska ha. Så nu är det typ smycken och sånt som ska fixas. Sen måste jag också komma på vad jag ska göra med håret.

ne nu blir det desperata husfruar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0