Ta det lungt

Dagen rullade på som vanligt. Jag trivs förutom den sista 1 1/2 timmen. Känns som att tiden står stilla, men i slutet av dagen fick jag lära mig kassan. Nog för att jag behöver mer träning, men det ska nog gå som smort snart. Fast det jobbiga är att räkna fram hur mycket dom ska ha igen. I morgon går vi bara till 1, halv 2 tiden.

Hur som helst skulle jag tvätta idag, min tvätt tid börjar kl 5 och jag var nära på att glöma bort det så halv 6 kom jag på att jag hade tvätt tiden. Så 20 i sex var jag nere hade någon redan tagit min tid. Här är det så efter en timme, alltså kl 6 så får någon annan ta tiden. Men det hade ju inte gått en timme och det såg ut att vara tvättat ett tag. Nu så gjorde det inte så mycket för som tur var så fanns det en tid i morgon. Jag måste som sagt tvätta då jag bara har typ 2 rena tröjor kvar och inga handdukar bland annat. Jag är smått irriterad på att dom inte kunde vänta. Tänk om det är någon som slutar kl 5 och inte har hunnit hem. Hade det inte funits en tid i morgon så hade jag suttit kvar där nere och när dom väl kommit ner sagt att det är min tid och dom får ta sina saker och dra.

Är det någon som hört norges bidrag till eurovision songcontest?  Jag tyckte då låten var ganska skön, speciellt refrengen då. http://www.youtube.com/watch?v=TOBVBD1-iBU&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0