Svåra beslut

Jag vet inte alls vad det ska bli av mitt liv efter skolan. För några år sen trode man inte att man skulle säga det här men JAG VILL INTE SLUTA SKOLAN. I sommar har jag ju i alla fall sommar jobb, hur mycket vet jag inte men jag hoppas att det är en hel del.  Men till hösten då? ska man bli arbetslös eller måsta ta ett jobb man verkligen inte vill ha. Sen börjar jag bli osäker på om jag ska stanna i umeå eller mellan landa i vilhelmina och se vart vinden tar en. Rätt som det är så blir man fast där men för mig känns det inte så illa. Piteå skulle jag kunna tänka mig att testa bo i, fast sen så vet jag inte. Tycker att det är jobbigt att det är 3 månaders uppsägningstid på lägenheten. Bäst av allt skulle väl vara att ha kvar lägenheten fast hyra ut den till någon kompis under sommaren och tills man vet om man får något jobb här eller inte.Det här suger.

Praktiken känndes i alla fall lite bättre idag.  

Snart kommer Åbäket och Mirre hit, och vi kanske ska fara och spela biljard. Synd bara att det är överdrivet dyrt :P

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad skönt att det kändes bättre idag :) Hoppas att det bara blir bättre och bätte!

2009-04-06 @ 17:47:07
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0