Student 2009

Igår kväll var som sagt jessica här och vi åt tårta och kollade på film. Jag var riktigt trött där på slutet men man var ju tvungen att se klart filmen.

Idag for jag på stan vid halv 3 tiden och gick omkring och kollade. Köpte även en klänning till studenten, så då var det bort gjort. Sen när jessica slutade jobba vid halv 5 tiden gick vi omkring och kollade lite tills vi gick på macdonalds och åt middag. Vi satt kvar där ganska länge innan vi orkade röra oss till buss stationen där jessica skulle fixa en sak.

Sen bar det hem till mig. Vi ska snart äta lite tårta och ikväll blir det väl robinson skulle jag tro :)

Det har i alla fall varit jäkligt fint väder ute dag. Det gillar vi :)


Kommentarer
Postat av: Mirre

Men najs hörreni! :D

2009-04-25 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0