Söndag och sol

Idag så var jag över till jessica och vi for och kollade på en lägenhet åt hannah nu när hon själv inte kan göra det när hon är söderöver. Den var ganska nice, dock väldigt gul då alla tapeter var gul/oranga och även alla köksluckor. Sen så luktade det inrökt för dom som bodde där rökte. Men den var ändå helt okej.

Sen satte vi oss och gungade lite i solen. Gick in till jessica för att hon skulle äta och sen så satte vi oss på hennes balkong och solade tills jag trog hem.

Sen så har det då inte hänt så mycket mer. Var och handlade på ica med bara 1kronor 5kronor och en 10krona.
Haha det är nästan lite pinsamt att stå där och betala med massa mynt.

Nu har jag i alla fall väldigt tråkigt och vet inte vad jag ska hitta på. I morgon är det i alla fall första praktikdagen på mitum. Jag är nästan lite små nervös. Men det ska väl gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0