Snart helg

Snart är det helg igen och det känns något skönt. Nog för att det enda jag bokat in i helgen är tvätt tid på söndag.

Men så till praktiken då, vi har rullat arraksbollar till guds förbanelse. Ne men riktigt många i alla fall och jag har lärt mig att rulla två samtidigt. Inte mot bordet utan i handen. Fast lite störd blir man då angelica och emelie står och säger att det inte är så jätte noga hur dom ser för dom ska ändå doppas i choklad och rullas i strössel sen så det syns inte om det är lite små skarvar och sånt på dom. Fast sen så kommer Pelle och säger att vi måste vara mer noga och blablabla. Han gör alltid så. Kommer och visar oss hur vi ska göra som han gör än fast de andra sagt något helt annat. Ne men i stort sett är det ganska bra. Men vist finns det en del att klaga på, men det orkar jag inte göra.

Och just det jag halkade där i trappen idag. Tur att ingen såg men skönare har man varit med om. Det blev väl något blåmärke och så.

I natt så drömde jag en mindre trevlig dröm, Jag har inte kommit över den änu. Men om vi ska ta det "snabbt"
Jag blev tvångsgift med en äldre mycket sargad och handikappad man. Om ni tänker er han i hannibal filmen som blev typ biten av hundarna och sitter i rullstol. Ungefär så fast inte riktigt så vidrig men nästan. Han hade också massa sånna där biffiga män som gjorde som dom blev tillsagda. Och jag behöver väl inte säga att jag hatade att vara gift med han han var ju inte nice på något sätt och inte snäll heller. Jag ville rymma men med dom där männen vid hans sida gick det inte bra. Men hur som helst så var vi i ett stort köpcentrum en dag och hanns män gjorde något ärende åt han där och jag skulle ta med han på toaletten. Så jag for med han så långt ner i köpcentrumet och så långt bort man kunde komma i en snirklig koridor som ingen såg ut att bruka vara i. Änu mindre den mörka gamla toan jag låste in han i för att dö där.Han kunde ju inte ta sig där ifrån då han satt i rullstol och inte kunde röra sig och ingen hittade han heller. Resten är lite suddigt men hur som helst så blev jag sedan på rymmen från polisen och då hände det en hel del saker. Tydligen så lärde jag mig trolla lite, men det orkar jag inte skriva om. Det andra delen är ganska komisk, men inte det där med min "man" då. Det var en sån där obehaglig dröm som känns lite för verklig.

nu ska man väl förbereda sig för sängen. bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0