Segare än segast

Min dator är störande seg. Vist den blev lite segare när jag bytte till mobilt bredband men det gick att leva med. Men sen mitt viruskydd gick ut så har den blivit segare än segast. Jag misstänker att det är virus som gör det. Så jag längtar tills patrik nån gång kommer och formaterar om datorn och fixar virus skydd så den blir normal igen. Just nu är det nästan bara jobbigt att sitta vid den. Fast lika seg som Mirres är den dock inte :)

Jag sitter och funderar på när jag måste kliva upp i morgon. Jag börjar halv 8 och det tar väl kanske 30-40 min att cykla dit. Men kvart över sex kanske? Ja det får nog bli så. I alla fall i morgon så får man se om det räcker med att man går upp halv 7 senare.

Ne nu funderar jag på att spela lite tv spel. Har tråkigt nanting, men pratade i alla fall med hannah ikväll. Vi pratade i 40 min och tiden bara flög fram. Kändes som max hälften. Men vi snackade lite om brännbolls yran och så. Det blir nog party då. Ska bli intressant och se om det är så livat som dom framställer det i tidningarna. Nog vet jag att det brukar va det, men ändå så har tidningarna en tendens att krydda på det lite.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0