Påsklovet

Jag har haft noll ork och inspiration att skriva men nu får det bli ett inlägg ändå.

Torsdag: Då blev det inte så mkt annat än att åka buss till Vilhelmina. 

Fredag: Vad jag kommer ihåg var jag typ bara hemma och kramades med Patrik, på kvällen var vi hos Ulf och tapetserade lite och såg på talang och film.

Lördag: For jag,Patrik,Ulf, Pappa och Isak ut och fiskade. Det var varmt och skönt ute men den enda som fick fisk var Ulf, en röding till och med. Sen for alla utom Ulf till farmor och farfar och åt påskmiddag. 

Söndag: Då for vi på fisketävling. I år fick ingen av oss fisk och inga bra vinster heller. Pappa vann en ful broderad tavla och Isak en godis påse. Men vi hade det ganska bra ändå men det hade kunnat vara lite soligare ute. Sen blev det påsk middag och på kvällen såg jag på Robbinson.  

Måndag: Jag sov ganska länge och efter att ha duschat och så for jag och Patrik över till Ulf och spelade lite risk. Ulf vann och efter det blev det en promenad. På kvällen så såg vi på Marley and me. Jag höll även på att mosa Puma. Hon låg under täcket och liten som hon är så såg jag inte att hon låg där då jag la mig ner. Fast hon verkade ta det bra :) 

Idag: Gick ner på aspvägen ganska tidigt. Det var varmt och skönt men nu har det blivit mulet och det var inte lika skönt andra gången jag var ute. Har i alla fall varit förbi stenmans. V 31-34 och hembygds lördagen är spikade. Sen skulle dom höra av sig senare om två veckor till i juli + att det lär bli ströjobb i serveringen. Jag vill då jobba så mycket som möjligt. Men jag har ju i alla fall lite jobb. Många verkar inte ha hittat något än. 

har ni  fått sommarjobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0