Inte trött alls

I morse var det jäkligt jobbigt att kliva upp. Jag tänkte att åh jag kan ligga och dra mig ett tag men då skulle jag säkert ha somnat om och försovit mig så jag tvingade mig upp ändå. Men dagen rullade på ganska bra och det gick relativt fort.

Annars har det verkligen inte hänt mycket idag. Hade tråkigt då jag kom hem så jag spelade lite poker och vann 60 spän. fast sen då jag kollade på tv så råkade jag somna och nu är jag verkligen inte trött så det kommer inte gå bra att somna ikväll så jag kommer nog vara jätte trött i morgon.

Ja men det var väl allt. Nu ska jag se på grays anatomy.
god natt

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag har fått sommarjobb på mitt gamla ställe, inom handikappomsorgen :)



Skönt med helg snart va? :)

2009-04-02 @ 20:39:44
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0