Huvud värken

Dagen flöt på ganska bra än fast jag hade jäkligt ont i huvet. Det började igår kväll med lite små ont, när jag vaknade i morse hade jag fortfarande ont och under dagen har det bara blivit värre. Fast jag vill inte lägga mig i sängen och vila heller för då somnar jag och det är jobbigt. Men i alla fall idag måste vara första gången vi inte har brist på jobb. Jag åt också en väldigt god beskvi med nöt krokant tryffel i stället för smör kräm. Och på tal om smörkräm så gör dom den då av smör och mjukglass mix. Inte för att jag vet hur andra gör men jag tro inte alla andvänder mjukglass mix i.

Man blir väldigt torr om händerna också då man måste tvätta sig hela tiden. På lovet ska jag smörja in händerna mycket så man slipper vara torr. På underarmarna har jag till och med fått utslag eftersom jag är så torr.

Nu håller jag på att tvätta också, Bagerikläderna blir ju väldigt skitiga så jag måste tvätta var tredje dag eftersom jag bara har tre tröjor. Byxorna klarar sig tack vara förklädet men lika bra att tvätta dom också när man ändå håller på. Sen blir det lite röd tvätt och sånt också. Men käns så "töntigt" att slänga in en tvätt med 3 plagg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0