Första dagen

Idag var det första tagen på praktiken, nu så är jag på mitum. Det är väl helt okej där, trevlig personal och så. Men problemet är ju att jag får ju inte baka något. Jag har fixat mackor och slevat upp makaroner och krov idag. Det är allt, och när lunchen var slut kl 1 fanns det inget mer att göra. Så från klockan 1 till halv 4 har jag bara stått där. Dom andra har inte heller haft något att göra igentligen så det är inte så att jag inte har tagit för mig arbete. Jag tycker lika gärna att dom hade kunnat släppa hem mig lite tidigare. typ vid 2 kanske, eller i alla fall halv 3.

Jag skar mig i alla fall på en kartong idag igen. Trodde det var över när man lämnade NK :)

Hur som helst så var jag där 20 minuter innan jag skulle börja. Så jag satt där utanför och läste metro.

Aja det finns väl inget mer att säga tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0