Bara ont

Hela veckan har jag haft ont på 3 ställen samtidigt.
I högra örat, finns väl inte så mycket att säga men jag har då ont i alla fall.

I en visdomstand, eller alltså i tandköttet. Antingen håller det sista av tanden på att växa ut eller så är det en infektion. De andra gångerna det har växt har jag tyckt det var sådär lite små skönt. Men nu gör det enbart ONT ONT ONT och det gör ont att äta och det gör ont att öppna munnen mer än att prata.

Sen i högra sidan av halsen. Jag är ganska säker på att det sitter i halsmandeln. Det känns speciellt när jag sväljer men annars också. Det är även ömt där om jag tar utanpå halsen där halsmandeln sitter.

Så nu så här efter en vecka så är jag jäkligt less.

men nu är det i alla fall helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0