Andra dagen

Idag har det också gått bra. Fram till 1 tiden flyger bara timmarna fram. Det har varit lite mer att göra på eftermiddagen idag. Men från halv 3 till kvart över 3 har jag ändå bara suttit på en bänk och gjort nada. Då tycker jag verkligen att dom kan släppa hem oss. Sandra som är på fikum som också är ett cafe på universitetet fick gå halv 3 eftersom dom heller inte hade något att göra. Men oss ska dom hålla in i det längsta. Idag kom också matilda tillbak till mitum, hon ville inte vara på nk för hon tyckte det sög. Allt hon sa var precis så som jag och mirre upplevt det också, fast än fast det var långt ifrån perfekt tyckte jag att det gick att vara där. Jag har varit med om värre så, än fast det var jäkligt jobbigt att vara där ibland.

Hm ja det ser då ut att bli halvdag på torsdag i alla fall, och till helgen far vi till patriks morsa. Det blir nog bra det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0